poniedziałek, 18 maja 2015

Szampon do włosów Aussie - Miracle Moist

Witajcie!
W dzisiejszym poście przedstawiam Wam mój ukochany szampon do włosów.
Aussie Miracle Moist Shampoo z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia.
Od około pół roku, stosuję go regularnie, zauważyłam że włosy są bardziej lśniące, pachnące, świeże itd. Bardzo się z nim polubiliśmy...





Używałam wielu szamponów, ale ten jest najlepszy. Moje kryteria idealnego szamponu:
* Mocno czyści włosy (efekt "piszczących" włosów podczas spłukiwania)
* Nadaje włosom połysk i blask
* Nawilża, nie wysusza włosów
* Włosy są świeże (nie przetłuszczają się) przez minimum 2 dni  
* Było by bardzo miło, jeśli szampon będzie miał ładny zapach

Czy szampon Aussie spełnia powyższe kryteria?
Jak najbardziej, każdy punkt wypełnia na 100%.

Szampon czyści włosy wspaniale, nadaje im blask (nie są matowe), nawilża, włosy nawet podczas ćwiczeń itp. zachowują świeżość, ma cudowny zapach gumy balonowej... Mmm, wspaniale myje się włosy tym szamponem, nic dodać nic ująć - ideał :)
Jeśli wahałyście się nad kupnem, mam nadzieję, że rozwiałam Wasze wątpliwości, szczerze Wam polecam szampony Aussie. Są stosunkowo tanie, jeśli weźmiemy pod uwagę iż są dość wydajne (jedno opakowanie starcza mi na około 1,5 miesiąca), świetne jakościowo i kosztują około 20 złotych. Polecam ;)
Pozdrawiam, Marta :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz