piątek, 17 lipca 2015

L'Oreal, Casting Sunkiss - Żel rozjaśniający

Witajcie! :)
Zapraszam Was na recenzję żelu rozjaśniającego od Loreal. Wakacje w pełni, wpadłam więc na pomysł delikatnej zmiany koloru moich włosów, zależało mi na słonecznym i delikatnym rozjaśnieniu. Udałam się do Rossmanna, tam w moje ręce wpadł żel Loreala. Obawiałam się czy nie wysuszy i nie zniszczy moich włosów, czy moje obawy były słuszne? Zapraszam....



Odcień którego używałam 01


Zależało mi na uzyskaniu delikatnym efekcie rozjaśnienia, produkt był idealny, ponieważ rozjaśnienie jest stopniowe i to My decydujemy, jaki efekt uzyskamy. Bardzo ważną informacją jest to, iż produkt jest dedykowany do włosów naturalnych, tak więc dla osób z włosami farbowanymi będzie nieskuteczny.




Sposób użycia: nakładamy obfitą ilość żelu dłońmi w rękawiczkach na suche włosy. Wmasowujemy go i pozostawiamy do wyschnięcia. Aby efekt był bardziej intensywny producent zaleca eksponowanie włosów na słońcu lub użycie suszarki.

Efekt rozjaśnienia jest stopniowy, używaj co 2-3 dni aż do uzyskania pożądanego rezultatu

Tak wyglądają moje włosy po zastosowaniu produktu:
 


Powyższe zdjęcia są zrobione w różnym świetle ( najlepiej efekt oddaje środkowe i ostatnie zdjęcie) :)

Podsumowując, moim zdaniem produkt spisał się na 6. Miałam od dawna ochotę na ombre, ale niestety po kilku nieudanych cięciach itp. bałam się, że to co wykona fryzjer nie będzie mi się podobało, i tak oto ja znalazłam produkt idealny ;) Uzyskałam taki efekt na jakim mi zależało, włosy nie są zniszczone i przesuszone. Należy jednak pamiętać, że każda z nas ma inne włosy, u niektórych tak jak u mnie, włosy nie będą przesuszone, a u innych wręcz przeciwnie. Świetny produkt na wakacje i nie tylko, efekt pocałunku słońca możemy wykonać kiedy będziemy chciały. Należy brać pod uwagę również to, iż produkt działa na zasadzie farby do włosów (nie zmywa się, rozjaśniacz będzie na głowie dotąd aż np.nie zetniemy włosów). Cena - około 25 zł ( w Rossmannie 27,99), biorąc pod uwagę to, iż każda z nas decyduje jaki kolor uzyska i jaki efekt (całe włosy lub pasemka) chce uzyskać, nie martwiąc się to cena jest ok. :) Jeśli macie jakieś pytania lub wątpliwości piszcie w komentarzach ;)
Całusy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz