piątek, 30 stycznia 2015

Recenzja podkładu MAX FACTOR Skin Luminizer Foundation

Cześć!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami spostrzeżeniami na temat podkładu rozświetlającego Max Factor, kolor który używałam to 47NUDE.





✳Gama kolorystyczna: kolor 47NUDE jest drugim co do jasności odcienia. Kolor jest jasny, ale do cery bladej może być za ciemny. Dla mojej cery, którą tylko troszkę opaliłam, kolor jest idealny.


✳Stopień krycia: krycie można stopniować, niestety niektóre podkłady sprawiają wrażenie maski na twarzy. Kiedy wykonuję lekki makijaż używam małą ilość podkładu, a na wyjątkowe wyjście używam go trochę więcej. W obu sytuacjach, makijaż nie jest nachalny.


✳Cena: to jedyny mankament tego podkładu, kupiłam go na promocji za 40 złotych , niestety generalnie jego cena waha się między 50 do 60 złotych. Cena jest zbyt wysoka za ten produkt.

✳Wydajność: starczy na około 5,6 miesięcy przy codziennym stosowaniu. Plusem tego kosmetyku jest pompka, dzięki niej można użyć tyle produktu ile potrzebujemy.

✳Opakowanie: małe, zgrabne, poręczne, pompka ułatwia użytkowanie,znajdzie swoje miejsce w każdej kosmetyczce i torebce kobiety.

✳Trwałość: utrzymuje się cały dzień.

✳Podsumowanie: generalnie kupiłabym ponownie, produkt warty polecenia daje 3/5 punktów. Kosmetyk fajny, ale ideału szukam dalej. ;)

PS. Piszcie jakie są wasze ulubione podkłady. Czekam na wasze komentarze :) zachęcam do obserwowania mnie na instagramie pod nickiem worldbybrunette :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz