czwartek, 14 maja 2015

Zestaw do stylizacji brwi Catrice + pędzelek Hakuro H85

Witajcie! :)
W dzisiejszym poście przedstawię Wam mojego pewniaka kosmetycznego i pędzelek Hakuro. Każda urodomaniaczka wie o tym, jak dużą rolę odgrywają brwi w wyglądzie każdego z nas. Warto więc, zadbać o to, aby podkreślić brwi "zaakcentować" (nie mówimy o tandecie, tylko naturalnym podkreśleniu). Doskonałym rozwiązaniem jest zestaw od Catrice: dwa cienie (jasny i ciemny), mini pęseta i mini szczoteczko-pędzelek.





Do wyboru mamy dwa odcienie: jasny brąz (lekko szary kolor), brązowy. Nie martwcie się tym jak wyglądają odcienie na 3 zdjęciu. Każdy kolor można stopniować, nałożyć taką ilość jaką uważamy, ale ostrzegam, używając brązu trzeba być ostrożnym. Zbyt duża ilość, może spowodować iż brwi będą prawie czarne i zbytnio rzucały się w oczy. Ten świetny zestaw uwiódł mnie wieloma czynnikami m.in. nasycenie można stopniować, trwałość jest bardzo długa (przetrwały wesele, drugiego dnia rano wyglądały tak jak poprzedniego), poręczna pęseta którą można w awaryjnej sytuacji pozbyć się niechcianych włosków, mała szczoteczka, która bardzo dobrze rozczesuje brwi. Za całokształt zestaw Catrice, otrzymuje 4,5/5 punktów (zawsze może być jeszcze lepiej). Polecam go Wam serdecznie, 17 złotych za to cudeńko (to pewniak), naprawdę warto :)

Pędzelek Hakuro H85
Dołączyłam go do posta, ponieważ to nim wykonuję makijaż brwi. Jak powszechnie wiadomo, pędzle Hakuro to jedne z najlepszych, ja również się pod tym podpisuję.


Idealny, precyzyjny, jakościowo świetny. Pozwala na idealne rozprowadzenie cienia na brwi, lub eyelinera.  To pędzel najwyższej jakości, jeśli już kupować pędzle, to porządne, aby służyły dłuuugo..
To wszystko moi kochani. Mam nadzieję, że być może komuś pomogłam tym postem, jeśli wahał się nad zakupem :) Pozdrawiam, Marta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz