poniedziałek, 4 maja 2015

Mgiełka do ciała Victoria's Secret Sheer Love

Witajcie,
Zapraszam do zapoznania się z postem dotyczącym mojej ukochanej mgiełki Sheer Love od Victoria's Secret :)




Z własnego doświadczenia wiem, że niestety zakupy przez internet (szczególnie perfum itp.), robi się trudno, nie widząc, nie dotykając tych rzeczy wcześniej :) Dlatego postaram się, tak jak najlepiej potrafię, oddać Wam "zapach" mgiełki.
Według producenta, mgiełka pachnie białą bawełną & różową lilią.
Według mnie; czy pachnie bawełną? tylko troszkę, a lilia? oj tak :) To co pokochałam w tym zapachu to cudownie lekki, kwiatowy, nie duszący zapach... Uwielbiam go! To połączenie wiosennych kwiatów z nutą czegoś delikatnego, świeżego i bardzo przyjemnego.
Kupując mgiełkę martwiłam się czy nie będzie zbyt ciężka, na szczęście nie jest :) Z pewnością będę używała jej także latem, ma w sobie taką nutę słońca i ciepłego powietrza... Niezwykle piękny zapach polecam go tym dziewczynom które lubią delikatne, kwiatowe zapachy.
A, zapomniałabym, mgiełka długo się utrzymuje! U mnie, zapach utrzymuje się nawet do 5 godzin, a na ubraniach, jeszcze dłużej.  Mało tego, że daje niezwykłą przyjemność przy jej użyciu, to jeszcze uprzyjemnia dalszą część dnia :)
Mgiełka ma pojemność 250 ml, wystarczy na długo, kosztuje około 40 złotych, nie zalicza się do tanich, ale w ten piękny zapach warto zainwestować...  Polecam serdecznie :)
                                                                                                                        Pozdrawiam, Marta :)               

1 komentarz: