piątek, 12 czerwca 2015

Gumki do włosów Invisi Bobble - HIT czy KIT?

Witajcie!
Po dość długiej przerwie, zapraszam Was na post dotyczący recenzji gumek do włosów Invisi Bobble.
Przekonacie się czy gumki okazały się HITEM czy Kitem.... Zapraszam ;)






Gumki do włosów kupiłam 2 tygodnie temu. Od tamtego czasu testuję je i powiem Wam, że rozwiały się już moje wątpliwości co do ich popularności na szeroką skalę. Teraz się nie dziwię. Dopóki ich nie kupiłam, żyłam w niewiedzy i osłabiałam sobie włosy. Co spodobało mi się w Invisi Bobble?
* Delikatność, nie ciągną włosów
* Przez cały dzień nie czuć jej na włosach!
* Gumka ładnie rozdziela pasma włosów

* Utrzymuje wysoki kucyk (bez uczucia bólu głowy)

Podsumowując, dla mnie gumki Invisi Bobble To zdecydowany HIT! Długo nie wrócę do zwykłych frotek. Przestrzegam Was przed podróbkami tych gumek. Są o wiele tańsze, za 3 sztuki oryginalnych płacimy około 15 złotych, 1 sztuka podróbki kosztuje około 1 złotych. Miałam jedna podróbkę, teraz widzę jak duża jest między nimi różnica (pomijając cenę). Oryginalne są znacznie lepszej jakości ponadto są grubsze od podróbki. Cena oryginalnych w stosunku do jakości nie jest wygórowana, poza tym, ze względu na jakość będą służyły dłużej. Polecam  :)
Pozdrawiam, Marta :)

1 komentarz: