środa, 13 maja 2015

Rozczarowanie - pomadka Astora

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie krótki, ale stwierdziłam, że muszę się tym z Wami podzielić. Na promocjach w Rossmannie w kategorii Usta kupiłam m.in. matową szminkę w płynie o nawilżającej formule Astora. Niestety, moja opinia na temat tego produktu, jest negatywna. Jako iż robię recenzję kosmetyków, muszę Was przestrzec przed zakupem tego kosmetyku, a więcej w dalszej części tego posta. Zapraszam.




Oto on, matowy lakier do ust w kolorze 205 All about Style.

Na Rossmanowych półkach wyglądał pięknie, sprawdziłam jego tester, kolor był piękny, stwierdziłam więc, skoro taka promocja, szkoda nie wziąć takiego cuda. Niestety, rozczarowałam się. Po przyjściu do domu, pełna optymizmu, chciałam sprawdzić jak będzie prezentował się na ustach. To co ujrzałam było koszmarne: nagle z pięknego różu ujrzałam pomarańcz, po drugie, okropnie śmierdział, dosłownie, co najgorsze troszkę produktu "zjadłam" czasem tak bywa, to co odczułam nie wypada tu pisać, jednym słowem-koszmar. Od razu szybko go zmyłam, zrobiłam dla Was zdjęcia, z zamiarem napisania posta z przestrogą, a następnie powędrował do kosza. Dziewczyny, jeśli jesteście wyczulone na zapach lub smak kosmetyków do ust, to na prawdę odradzam Wam kupno. Ja się rozczarowałam, szkoda nawet tych kilkunastu złotych. Nie polecam... Pozdrawiam Marta :)

1 komentarz:

  1. Mam ten sam kolor i jestem zadowolona, chociaż wersja niematowa tej pomadki trzyma się dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń