wtorek, 24 lutego 2015

W DŻUNGLI ZDROWIA - Beata Pawlikowska

Cześć kochani! Dzisiaj zapraszam Was na recenzję książki Beaty Pawlikowskiej,, W dżungli zdrowia''. Dzięki tej książce moje życie uległo pewnym zmianom, zapraszam... :)



Nie bez przypadku chciałam dodać swoją recenzję. Książka ma dla mnie szczególne znaczenie. Jak już pisałam, ten rok jest szczególnym, dosłownie razem z tą książką zmieniłam swoje życie i przyzwyczajenia o 180°. Polecam tą książkę wszystkim którzy chcieliby zmienić swój dotychczasowy styl życia, ale nie mają odpowiedniej motywacji.
Generalnie książka opiera się na tematyce zdrowotnej, znajdziemy w niej także porównania styli życia różnych kultur na całym świecie. Mogę was zapewnić, iż po przeczytaniu książki od deski do deski uświadomicie sobie pewne sprawy a wasze życie zmieni się, wystarczy tylko trochę samozaparcia. To, co najbardziej podoba mi się w tej książce to styl pisania Pani Beaty, jest niezwykle wciągający. Podczas nudy można książkę pochłonąć w jeden dzień. Książka kosztuje około 20 złotych (w Empiku w tym momencie 16 złotych). Książka godna polecenia, ja już sięgam po kolejne książki Pani Beaty. Dajcie znać czy takiego typu recenzje was interesują. Daję tej książce 5/5 naprawdę zasłużyła na to. Tak jak pisałam wcześniej,książka szczególnie wspaniała dla tych którzy chcą o 180° zmienić swoje życie i chcą być zdrowi.
Polecam Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz