poniedziałek, 25 maja 2015

L'Oreal Skin Perfection krem BB

Witajcie!
W dzisiejszym poście zrecenzuję dla Was nowość w mojej kosmetyczce. Mianowicie jest to krem BB od L'OREAL, jeśli chcecie się dowiedzieć czy warto go kupić zapraszam do dalszej części posta... :)





* Gama kolorystyczna - mój odcień jest do cery jasnej, jednakże dla osób z bardzo jasną karnacją, może być zbyt ciemny. To kolor jasny, wpadający w delikatny i ciepły beż. Moja cera jest delikatnie opalona, dla mnie kolor jest idealny

(kolor na pierwszym zdjęciu, wyszedł ciemniejszy niż jest w rzeczywistości) (druga fotografia dobrze oddaje rzeczywisty wygląd)

* Stopień krycia - jak wiadomo kremy BB są delikatne, ten też taki jest, ale wyrównuje koloryt. Jeśli dodamy na niego odrobinę pudru, będzie prezentował się świetnie(zrobiłam tak i byłam zadowolona, makijaż trzymał się cały dzień!) Kryje delikatnie, ale takie zadanie ma krem BB. Ma być delikatny i nie tworzyć maski na twarzy.

* Cena - kosztuje około 30 złotych. Biorąc pod uwagę dobrą jakość i dużą ilość produktu, uważam, że cena jest uzasadniona.

* Wydajność - produkt przy codziennym stosowaniu starczy na około 2/3 miesiące. 

* Opakowanie - zgrabne i poręczne, znajdzie miejsce w każdej kosmetyczce. Wykonane solidnie, można być spokojnym o ubrania itp. w czasie podróży, krem ma fajną zakrętkę.


* Trwałość - jak już pisałam powyżej, u mnie przetrwał na twarzy cały dzień :) (nałożyłam trochę pudru)

Reasumując :) Polecam Wam ten produkt, nie spodziewałam się, że tak bardzo przypadnie mi gustu. Uważam, że z tych kremów BB jakich używałam do tej pory, ten jest najlepszy. Jest warty tych 30 złotych. Szczerze Wam polecam, będzie idealny dla osób które cenią naturalny wygląd, delikatne krycie, lekką formułę i wygodę. Polecam ;)
Pozdrawiam, Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz